Service Engineer

nr ref. 10866-25; ważna do: 22.12.2025

Pracodawca:

Olympus Polska Sp. z o.o.

Opis pracodawcy:

Firma Olympus, wiodący globalny producent precyzyjnej technologii optycznej i cyfrowej, opracowuje i udostępnia innowacyjne technologie medyczne, fotograficzne oraz rozwiązania dla przemysłu i nauki. Wielokrotnie nagradzane produkty są niezastąpione w diagnostyce, profilaktyce i leczeniu chorób, wspierają badania i rozwój oraz ułatwiają wiele aspektów życia.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze serwisowej (doświadczenie w obsłudze urządzeń medycznych będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Wiedza z zakresu konfiguracji sieci LAN
  • Umiejętność instalacji i obsługi sprzętu komputerowego
  • Mile widziana będzie znajomość technologii sieciowych (m.in. typy urządzeń, rodzaje okablowania, topologie sieci, protokoły) oraz umiejętność instalacji i konfiguracji serwerów, pamięci masowych, stacji roboczych i peryferii sieciowych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • Znajomość j. angielskiego technicznego (poziom średnio-zaawansowany)
  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: elektrotechnika, elektronika, mechatronika bądź pokrewne,
  • Chęć kształcenia się i rozwijania umiejętności
  • Umiejętność nawiązywania relacji, otwartość i umiejętność wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom klientów,
  • Samodzielność, dokładność i umiejętne planowanie pracy
  • Teren działania: województwa: Dolnośląskie, Lubuskie, część Opolskiego. Preferowane miejsce zamieszkania: Wrocław, aglomeracja wrocławska

Zakres obowiązków:

  • Obsługa serwisowa urządzeń medycznych do diagnostyki i zabiegów endoskopowych oraz chirurgii laparoskopowej w placówkach służby zdrowia publicznych i prywatnych: naprawa automatycznych myjni-termodezynfektorów i urządzeń peryferyjnych, przeglądy aparatów endoskopowych i oprzyrządowania, instalacja i przeglądy techniczne tych urządzeń, prowadzenie szkoleń dla klientów w zakresie obsługi ww. sprzętu
  • Prowadzenie dokumentacji wizyt serwisowych, przygotowywanie raportów napraw oraz uzupełnianie kart technicznych
  • Zarządzanie podręcznym magazynem części zamiennych
  • Bieżąca współpraca z zespołem handlowym w zakresie wsparcia i doradztwa technicznego oraz administracją serwisu odnośnie planowania i raportowania działań serwisowych

Firma oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy uzależniony od wyników
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży medycznej
  • Elastycznie godziny pracy
  • Ciekawa praca i niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, pakiet MyBenefit, ubezpieczenie NNW)
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, m.in. przez nieograniczony dostęp do ponad 17 000 kursów na platformie Linkedin Learning

Miejsce podjęcia pracy

Wrocław

Wymiar zatrudnienia

pełny etat

Rodzaj umowy

umowa o pracę

Wyjazdy

częste wyjazdy

Aby zgłosić się na tę ofertę pracy, zaloguj się w swojej Błękitnej Strefie.
Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w serwisie - zarejestruj się!
W Błękitnej Strefie będziesz mógł zgodnie z RODO aplikować na wybraną przez Ciebie ofertę pracy.
Dokonasz tego przekazując nam swoje CV lub wypełniając przygotowaną dla Ciebie ankietę.

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu realizacji procesów rekrutacyjnych
oraz Twojego rozwoju zawodowego. Szczegóły możesz sprawdzić w Klauzuli Informacyjnej.
W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę na przetwarzanie Twoich danych.
Bank Danych o Inżynierach informuje, ze na swoich stronach www wykorzystuje pliki cookies (tzw. "ciasteczka").
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Aby ta informacja nie pojawiała się więcej, należy kliknąć przycisk Zamknij.
Szersze informacje na temat plików cookies znajdą Państwo w zakładce Polityka prywatności
Zamknij